DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY PODMIOTOWEJ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LELOWIE
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Lelowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Lelowie. Data publikacji strony internetowej: 30.09.2004 Data ostatniej istotnej aktualizacji: 01.04.2021
Strona jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niektóre publikacje zawierają załączniki w formacie PDF, które mogą być nie rozpoznawalne przez czytniki dla osób niedowidzących. Na stronie podmiotowej BIP można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Deklarację sporządzono dnia 31.03.2021 r. na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LELOWIE.
Budynek Domu Pomocy Społecznej w Lelowie przy ul. Szczekocińskiej 19, składa się z budynku A, B, C i D, które są połączone w jedną całość. Do każdej części budynku prowadzone są wejścia główne usytuowane na wysokości parteru. Każde wejście posiada podjazd i nie jest zabezpieczone bramkami. We wszystkich budynkach na każdej kondygnacji znajdują się łazienki i toalety dla osób niepełnosprawnych. Na poszczególne kondygnacje prowadzą dwie klatki schodowe oraz winda osobowa. Budynek nie jest wyposażony w nagłośnienie do informacji głosowych. Wejścia do budynków nie są ograniczone dla osób z psem przewodnikiem. Brak jest możliwości korzystania z tłumacza języka migowego.
DANE KONTAKTOWE:
W przypadku problemów z dostępnością cyfrową strony podmiotowej BIP prosimy o kontakt z panią Agnieszką Grewenda,
e-mail: dpslelow@poczta.onet.pl
tel. +48 (34) 355-82-97
W ten sposób można również składać żądania zapewnienia dostępności. Żądanie powinno zawierać:
1. Dane osoby występującej z żądaniem;
2. Wskazanie strony internetowej lub jej elementu, które mają być dostępne cyfrowo;
3. Sposób kontaktu;
4. Wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeżeli dotyczy.
Żądanie zostanie zrealizowane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, poinformujemy o tym wnoszącego żądanie oraz o przyczynach opóźnienia oraz o terminie, w którym zostanie zapewniona dostępność cyfrowa. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie będzie możliwe, zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.